شرایط بازگشت کالا

مشتری گرامی چنانچه متقاضی استفاده از گارانتی محصول خریداری شده خود هستید ، لازم است شرایط زیر را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به ارسال کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی باشید. همچنین پیشنهاد می گردد پس از دریافت مرسوله حتما کلیه کالاهای خود را به دقت مورد تست و بازبینی قرار دهید.

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

  • برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه ما به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
  • درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
  • محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل بازگشت است و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند.
  • شایان ذکر است برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن در همان بسته بندی ارسال گردد.

شرایط برای ارسال کالا

  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش جانبی هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه جانبی حتما شماره سفارش و شماره همراه خرید خود را اعلام کنید.
  • جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 10-17 و روزهای 5 شنبه 10-14) تماس بگیرید.
  • پس از دریافت کالا کارشناسان نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  • عودت وجه پرداختی حدود 2 تا 5 روز کاری زمان می برد.

شرایط انصراف از خرید

  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش باشد، هزینه‌های ارسال به عهده سیپاس است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به سیپاس ارسال شود. شایان ذکر است کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن و در همان بسته بندی ارسال گردد.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اگر ساکن شهری جز اصفهان هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی یا پیشتاز استفاده نمایید.
  • عودت وجه پرداختی فقط از طریق شماره شبای کارتی که با آن ثبت سفارش انجام شده است صورت می گیرد.

آدرس فروشگاه سیپاس : اصفهان، ابتدای خیابان جی، نبش بن بست فریدون(4)، فروشگاه اینترنتی سیپاس