شرایط گارانتی و بازگشت کالا

مشتری گرامی چنانچه متقاضی استفاده از گارانتی محصول خریداری شده خود هستید ، لازم است شرایط زیر را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به ارسال کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی باشید. همچنین پیشنهاد می گردد پس از دریافت مرسوله حتما کلیه کالاهای خود را به دقت مورد تست و بازبینی قرار دهید.


انواع گارانتی در سیپاس

1-اصالت و سلامت فیزیکی کالا: این گارانتی فقط شامل سلامت فیزیکی کالا(مانند شکستگی) و اصالت کالا می باشد. منظور از اصالت کالا، مغایرت نبودن کالا با اطلاعات درج شده در سایت می باشد.

2-6 ماه شرکتی: این گارانتی علاوه بر رعایت بندهای گارانتی، می توانید تا 6 ماه هرگونه مشکل را به شرکت سیپاس اطلاع دهید. لازم به ذکر است که مانند تمام انواع گارانتی، پس از تایید کارشناسان به واحد گارانتی سیپاس ارجاع داده خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان واحد پس از فروش هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و... باشد، کالا شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد و به کاربر ارجاع داده خواهد شد. همچنین کاربر موظف است تمام بندهای کالاهای مشمول گارانتی را مطالعه و رعایت نماید. در صورت رعایت نکردن حتی یکی از موارد، کالا از دریافت هرگونه خدمات مخروم خواهد شد.

3-انواع گارانتی شرکت های ثانویه: برای استفاده از گارانتی شرکت های ثانویه مانند آواژنگ، متین و... باید شرایط گارانتی آن ها را در سایت مربوط به شرکت مطالعه فرمایید. در صورت هرگونه سوال می توانید با پشتیبانی سیپاس نیز جهت راهنمایی تماس حاصل کنید. در این نوع گارانتی مسئولیت تمام و انواع خرابی با شرکت گارانتی کننده بوده و سیپاس صرفا فروشنده‌ی محصولات گارانتی شده آن شرکت می‌باشد.

4-بدون گارانتی:در صورت انتخاب این گزینه، سیپاس هیچ مسئولیتی در قبال کالا نخواهد داشت و کالا فقط از لحاظ سلامت فیزیکی مورد تایید شرکت می باشد.

 

زمانی که کالا به دستم رسیده دچار مشکل بوده؛ چه کاری انجام دهم؟

 - آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش سیپاس اطلاع داده شود.

-  برای استفاده از گارانتی، باید کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

توجه کنید که در زمان تحویل گرفتن بسته از مامور پست (مخصوص سفارش هایی که با پست ارسال می شوند) حتما بسته را بررسی کنید و در صورت امکان در حضور مامور پست باز کنید. در صورت هرگونه مشکل می توانید در حضور مامور پست مشکل را صورت جلسه کنید تا در پست منطقه پیگیری شود.

در صورتی که بسته باز، مخدوش یا پاره بود به هیچ عنوان آن را تحویل نگیرید یا پس از باز کردن و بررسی کردن اقلام و موارد ظاهری آن را در تحویل بگیرید.

در صورت تحویل گرفتن بسته ای که مشکل ظاهری دارد مسئولیت تمام آن با کاربر بوده و فروشگاه اینترنتی سیپاس در این زمینه مسئولیتی نمی پذیرد.

 

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند.

  • شرط اول برای بازگشت کالا، تایید توسط کارشناس خدمات پس از فروش سیپاس می باشد و تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن در همان بسته بندی با پست ارسال گردد.
  • اقلامی مثل محافظ صفحه نمایش، محافظ لنز و دیگر اقلام مصرفی فقط شامل ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی تا زمان رسیدن به مشتری بوده و هرگونه آسیب پس از آن شامل گارانتی سیپاس نخواهد شد.
  • محصولاتی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و یا بدون گارانتی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا ندارند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی (مثل شکستگی کالا)قابل برگشت خواهند بود.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه ما به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.
  • درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی(مثل شکستگی کالا) میباشد، میبایست تا حداکثر 24 ساعت به بخش خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

موارد ابطال گارانتی:

1.    منقضی شدن تاریخ گارانتی محصول.

2.    تغییر فیزیکی از جمله شکستگی، خراشیدگی، زنگ زدگی یا صدمات ناشی از حمل و نقل ونوسانات برق

3.    پارگی کابل و صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف (به تشخیص کارشناس سیپاس) و حوادث غیر مترقبه

4.    مخدوش بودن یا عدم تطابق سریال یا هولگرام روی جعبه یا کارت گارانتی

5.    دست خوردگی و تعمیر در خارج از مراکز خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی سیپاس

6.    اگر بنا به تشخیص کارشناسان شرکت خرابی محصول، ناشی از ضربه یا فشار بیش از حد باشد و یا آسیب داخلی به دلیل حمل و نقل تشخیص داده شود، قطعه معیوب از چرخه گارانتی خارج می شود و در صورت تعمیر هزینه آن اخذ خواهد شد و در غیر این صورت کالا به همان صورت به صاحب آن عودت داده خواهد شد.

7.    گارانتی کلیه ی محصولات به عهده ی شرکت گارانتی کننده می باشد و فروشگاه اینترنتی سیپاس هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

8.    مدت زمان انجام گارانتی بستگی به شرکت گارانتی کننده دارد و فروشگاه اینترنتی سیپاس هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد.

9.    باتری های محصولات (اسپیکر، هدست، هندزفری و ...) شامل گارانتی نمی باشد.

10.  بادکردگی باتری نیز شامل گارانتی نمی باشد.

11.  لوازم جانبی محصول شامل گارانتی نمی باشد.

12.  فلش مموری 8گیگابایت برندهای SILICON POWER، APACER،ADATA، VICCO، HP، KINGSTARو TOSHIBA به دلیل عدم تولید فاقد گارانتی هستند.

13.  کلیه فلش و مموری های PNY با گارانتی تلاش به دلیل عدم تولید فاقد گارانتی هستند.

14.  کلیه متعلقات کالا به همراه جعبه و کارت گارانتی برای انجام گارانتی الزامی است.

 

شرایط برای ارسال کالا

  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش سیپاس هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه سیپاس حتما شماره سفارش و شماره همراه خرید خود را اعلام کنید.
  • جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا 4 شنبه 10-17 و روزهای 5 شنبه 10-14) تماس بگیرید.
  • پس از دریافت کالا کارشناسان نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  • عودت وجه پرداختی حدود 2 تا 5 روز کاری زمان می برد.

 

شرایط انصراف از خرید

  • اگر سفارش هنوز ارسال نشده است باید هرچه سریعتر انصراف خود را از طریق شماره های فروشگاه اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود
  • در صورتیکه قیمت ثبت شده برای هر یک از کالاها در ‌وبسایت سیپاس با قیمت واقعی کالا اختلاف فاحش داشته باشد، فروشگاه اینترنتی سیپاس حق دارد بصورت یکطرفه سفارش را لغو و وجه کالا را به حساب مشتری عودت بدهد.
    .
  • همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و در صورتی که ارسال سفارش برای مشتری رایگان بوده باشد، مبلغ ارسال نیز از آن کسر خواهد شد.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش، ایراد فنی و وجود مغایرت فنی یا فیزیکی، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش باشد، هزینه‌های ارسال به عهده سیپاس است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به سیپاس ارسال شود. شایان ذکر است کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن و در همان بسته بندی ارسال گردد.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ما، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اگر ساکن شهری جز اصفهان هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی یا پیشتاز استفاده نمایید.
  • عودت وجه پرداختی فقط از طریق شماره شبای کارتی که با آن ثبت سفارش انجام شده است صورت می گیرد.

آدرس فروشگاه سیپاساصفهان، ابتدای خیابان جی، نبش بن بست فریدون(4)، فروشگاه اینترنتی سیپاس

کد پستی فروشگاه سیپاس :8199613657

شمار دفتر مرکزی: 031-32318623