شرایط خرید

سیپاس همواره می کوشد تا بهترین شرایط را جهت تحویل مطمئن و سریع برای کاربران خود فراهم آورد.

الف)سفارشات داخل شهر اصفهان: ارسال سفارشات داخل شهر اصفهان از طریق پیک و به دو صورت ارسال سوپر جت و ارسال سریع می باشد.
در ارسال به روش سوپرجت سفارشات ثبت شده در ساعات کاری«شعبه جی(9:30 الی 17:30) و شعبه بازار بزرگ طالقانی (9:30 الی 14 و 17 الی 21:30)» ظرف 1 ساعت به مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد؛در صورت کوتاهی از طرف فروشگاه اینترنتی سیپاس،وجه سفارش بصورت کامل همراه با کالاهای سفارش داده شده به مشتری تحویل داده می شود.

ب)سفارشات سایر شهرها: این سفارشات از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران،شرکت چاپار و همچنین سفارشات عمده از طریق باربری تحویل داده می شود.کلیه خرید ها هر روز از ساعت 9 الی 11 صبح جمع آوری و ارسال می گردند چنانچه خرید پس از ساعت 11 انجام گیرد ارسال آن به روز بعد موکول می گردد.همچنین در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ارسال انجام نگرفته و به اولین روز کاری پس از آن موکوی می گردد. مشتریان حومه شهر اصفهان نیز چنانچه متقاضی ارسال مرسوله خود با پیک موتوری باشند می توانند در هنگام خرید و در قسمت توضیحات قید نمایید تا مرسوله آنها پیک شود . لازم به ذکر است هزینه پیک در این شرایط به عهده مشتری می باشد.


- مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات وب سایت

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا از آن استفاده نشده باشد و امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود.

- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود. لازم به ذکر است کالاهای دارای گارانتی و با در نظر گرفتن شرایط آن (عدم رطوبت - حرارات - نوسانات برق- مواد شیمیایی- ضربه- استفاده ناصحیح و تعمیر توسط افراد غیر مجاز)  شامل این بند می باشند.

- انصراف از خرید
 اگر سفارش ارسال نشده باشد بایستی هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا کارشناسان ما نسبت به لغو سفارش و عودت وجه پرداختی،اقدام نمایند.

در صورتی که کالا توسط سیپاس  ارسال شده باشد مشتری می بایست پس از دریافت کالا حداکثر تا 7 روز کاری‏ انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال گردد.


- آسییب دیدگی بر اثر حمل و نقل  

آسییب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت جبران خواهد شد.


- شرایط گارانتی
کلیه کالاهای دارای گارانتی و با در نظر گرفتن شرایط آن (عدم رطوبت - حرارات - نوسانات برق- مواد شیمیایی- ضربه- استفاده ناصحیح و تعمیر توسط افراد غیر مجاز) شامل این بند می باشند. همچنین گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.