تسهیلات ویژه خرید عمده و سازمانی برای تمامی شهر ها !

درخواست پنل عمده فروش و خرید سازمانی
نام شما
موبایل
نوع سازمان شما
تنها با فعال سازی نمایش قیمت های عمده توسط کارشناسان سیپاس می توانید قیمت های عمده را مشاهده نمایید.
قبل از فعال سازی کلیه قیمت ها به صورت تک فروشی نمایش داده میشوند.

مراحل فعال سازی نمایش قیمت عمده:

ثبت نام در سایت ما بسیار ساده است همچنین در صورت نیاز می توانید در ساعات اداری از کارشناسان ما تلفنی مشاوره بگیرید
0312318623 (۱۰ خط)
شنبه تا چهارشنبه: ۹:۳۰ الی ۱۷:۳۰
پنج شنبه ها : ۹:۳۰ الی ۱۵
تلگرام: 09130800530

مرحله 1: ثبت نام اولیه (جهت ورود کلیک کنید)

پس از ثبت تلفن تماس، پیامکی حاوی لینک ثبت نام برای شما ارسال میشود. با استفاده از این لینک میتوانید وارد مراحل ثبت نام شده و روند تکمیل اطلاعات خود را به پایان برسانید.

مرحله 2:تماس کارشناسان فروش سیپاس.

پس از ثبت نام اولیه، کارشناسان فروش سیپاس با شما تماس حاصل نموده و بخش فروش عمده را برای شما فعال خواهند کرد.

مرحله 3: جستجو و انتخاب کالا

در این مرحله کالا های مورد نظر خود را جستجو نموده و برای خرید هر کدام از محصولات ، آنها را انتخاب کنید

مرحله 4:نهایی کردن خرید

پس از گذراندن تمامی مراحل میتوانید خرید خود را نهایی کنید.در این مرحله کالا های انتخابی خود را چک کرده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید. همچنین قوانین سایت سیپاس را مطالعه و موافقت خود را اعلام کنید.

مرحله 5:انتخاب روش ارسال

در این مرحله روش ارسال مرسوله خود را انتخاب نمایید و هزینه و روش های ارسالی را انتخاب کنید.

مرحله 6:انتخاب روش پرداخت

در این قسمت میتوانید انتخاب کنید نحوه ی پرداخت شما به چه صورت باشد.در بخش فروش عمده سیپاس میتوانید نحوه پرداخت خود را به صورت چک نیز انتخاب نموده و از این بخش خدمات سیپاس استفاده نمایید.

مرحله 7:ارسال کالا

در آخرین مرحله کالا های انتخابی شما ارسال خواهد شد.

در سختی ها پشتیبان شما هستیم

تیم سیپاس به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته، پاسخ‌گو و در کنار شما است. برای تسریع در امر پاسخگویی، می‌توانید تلفن تماس خود را ثبت کنید و با کارشناسان پشتیبانی ارتباط داشته باشید.

اگر بررسی راهکارها شما را خسته می‌کند و یا آن چیزی را که نیاز دارید، اینجا نمی‌بینید، کافی است اشاره کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

چرا سیپاس را انتخاب کنیم؟

فروشگاه اینترنتی سیپاس

فروشگاه اینترنتی سیپاس با استفاده از کادری مجرب و جوان و در راستای تحقق تجارت الکترونیک در ایران تاسیس شد. انگیزه اصلی ایجاد این مجموعه بالابردن سرعت،کیفیت،خرید مطمئن و ارزان می باشد،همچنین این وب سایت پاسخگوی نیاز کلیه مصرف کنندگان عزیز بصورت کلی و جزئی است.

معرفی محصولات جدید و ارائه سریع آنها به فروشندگان و توزیع کنندگان و اخذ سفارش و تحویل اجناس در کوتاهترین زمان ممکن همواره از افتخارات این مجموعه بوده است.
نحوه همکاری این مرکز با کلیه مشتریان حقوقی خود به صورت نقدی و اعتباری بوده و برای مشتریان خوش حساب با خرید بالاتر تخفیف ویژه ای در نظر می گیرد.

فروشگاه اینترنتی سیپاس از هرگونه تلاشی برای بالابردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی کند و همواره می کوشد تا فرآیند خرید از ابتدا تا انتها به ساده ترین و مطمئن ترین روش ممکن برای کلیه کاربران خود انجام گیرد. رضایت مشتریان همواره خط مشی این فروشگاه اینترنتی می باشد.

سوالات متداول

۱

آیا برای فعالسازی بخش عمده نیازبه ارسال مدارک خاصی می باشد؟

بله،جهت فعالسازی بخش عمده ارسال یکی از مدارک زیر لازم است:تصویر جواز کسب،اجاره نامه،کارت ویزیت مغازه یا هر تصویری که تایید کننده مغازه دار بودن شما باشد.

۲

چه سفارشاتی عمده تلقی می شود؟

پس از تایید حساب کاربری شما توسط تیم سیپاس و فعالسازی نمایش قیمت های عمده،کلیه سفارشات دارای دو شرط زیر عمده تلقی می گردد:1-سفارش باید بیش از 500 هزار تومان باشد.2-سفارش شامل ده قلم کالا باشد.

۳

هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

ارسال کلیه سفارشات عمده و سازمانی بالای یک میلیون تومان در شهر اصفهان و بالای یک میلیون و پانصد هزار تومان در سایر شهر ها رایگان می باشد. لازم بذکر است ارسال مرسولات سنگین (بیشتر از 10 کیلوگرم) و کمتر از 10 قلم کالا به عهده مشتری می باشد.​​​​​​​

۴

نحوه جمع آوری سپن و دریافت هدیه نقدی چگونه است؟

سپن واحد پول الکترونیکی سیپاس است.نحوه محاسبه سپن ها برای مشتریان عمده سایت: سطح مسی:20000 تومان هدیه با جمع آوری 100 سپن سطح برنزی:100000 تومان هدیه با جمع آوری 500 سپن سطح نقره ای:200000 تومان هدیه با جمع آوری 1000 سپن سطح طلایی:600000 تومان هدیه با جمع آوری 3000 سپن سپن های جمع آوری شده توسط مشتریان عمده روز یکم هر ماه صفر شده و در صورت رسیدن به حد نصاب،مبلغ هدیه در کیف پول مشتری شارژ می شود.

سوالات متداول

آیا برای فعالسازی بخش عمده نیازبه ارسال مدارک خاصی می باشد؟

بله،جهت فعالسازی بخش عمده ارسال یکی از مدارک زیر لازم است:تصویر جواز کسب،اجاره نامه،کارت ویزیت مغازه یا هر تصویری که تایید کننده مغازه دار بودن شما باشد.

چه سفارشاتی عمده تلقی می شود؟

پس از تایید حساب کاربری شما توسط تیم سیپاس و فعالسازی نمایش قیمت های عمده،کلیه سفارشات دارای دو شرط زیر عمده تلقی می گردد:1-سفارش باید بیش از 500 هزار تومان باشد.2-سفارش شامل ده قلم کالا باشد.

هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

ارسال کلیه سفارشات عمده و سازمانی بالای یک میلیون تومان در شهر اصفهان و بالای یک میلیون و پانصد هزار تومان در سایر شهر ها رایگان می باشد. لازم بذکر است ارسال مرسولات سنگین (بیشتر از 10 کیلوگرم) و کمتر از 10 قلم کالا به عهده مشتری می باشد.​​​​​​​

نحوه جمع آوری سپن و دریافت هدیه نقدی چگونه است؟

سپن واحد پول الکترونیکی سیپاس است.نحوه محاسبه سپن ها برای مشتریان عمده سایت: سطح مسی:20000 تومان هدیه با جمع آوری 100 سپن سطح برنزی:100000 تومان هدیه با جمع آوری 500 سپن سطح نقره ای:200000 تومان هدیه با جمع آوری 1000 سپن سطح طلایی:600000 تومان هدیه با جمع آوری 3000 سپن سپن های جمع آوری شده توسط مشتریان عمده روز یکم هر ماه صفر شده و در صورت رسیدن به حد نصاب،مبلغ هدیه در کیف پول مشتری شارژ می شود.