شرایط خرید

سیپاس همواره می کوشد تا بهترین شرایط را جهت تحویل مطمئن و سریع برای کاربران خود فراهم آورد.

الف) سفارشات داخل شهر اصفهان: ارسال سفارشات داخل شهر اصفهان از طریق پیک صورت می گیرد.

ارسال سفارشات پیک در اصفهان شامل محدوده های زیر می باشد: از شمال تا خیابان کاوه، جنوب تا میدان آزادی (دروازه شیراز) ، غرب تا خیابان آتشگاه و شرق تا خوراسگان.
ارسال کالا خارج از محدوده ذکر شده از طریق پست صورت می گیرد.
در صورت درخواست پیک از طرف مشتری هزینه اضافی ارسال به عهده مشتری می باشد.

ب) سفارشات سایر شهرها: این سفارشات از طریق پست پیشتاز، شرکت تیپاکس و ماهکس و همچنین سفارشات عمده از طریق پست پیشتاز، باربری، تیپاکس و ماهکس تحویل داده می شود. کلیه خرید ها هر روز از ساعت 9 الی 11 صبح جمع آوری و ارسال می گردند و ارسال سفارشات 24 الی 48 ساعت بعد از ثبت سفارش انجام می شود. لازم بذکر است ارسال مرسولات سنگین (بیشتر از ۵کیلوگرم) به عهده مشتری می باشد.​​​​​​​

- مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات وب سایت
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا از آن استفاده نشده باشد و امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود.

- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری
آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود. لازم به ذکر است کالاهای دارای گارانتی و با در نظر گرفتن شرایط آن (عدم رطوبت - حرارات - نوسانات برق- مواد شیمیایی- ضربه- استفاده ناصحیح و تعمیر توسط افراد غیر مجاز)  شامل این بند می باشند.

- انصراف از خرید
 اگر سفارش ارسال نشده باشد بایستی هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا کارشناسان ما نسبت به لغو سفارش و عودت وجه پرداختی،اقدام نمایند.
در صورتی که کالا توسط سیپاس  ارسال شده باشد مشتری می بایست پس از دریافت کالا حداکثر تا 7 روز کاری‏ انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال گردد.

- آسییب دیدگی بر اثر حمل و نقل  
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
آسییب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سیپاس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سیپاس بازگردانده شود.