هفت روز ضمانت بازگشت
ارسال رايگان به سراسر کشور با خرید بالای 50 هزار تومان
بهترين انتخاب,بهترين قيمت

شرایط خرید

شرایط خرید

سایت سیپاس همواره می کوشد تا بهترین شرایط را جهت تحویل مطمئن و سریع برای کاربران خود فراهم آورد. در این راستا کلیه کالاهای خریداری شده توسط مشتری در سراسر ایران به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده می شود.  کلیه سفارشات با پست سفارشی ارسال می گردند ولی چنانچه مشتری در هنگام خرید متقاضی ارسال به صورت پیشتاز بوده باشد مرسوله آن پست پیشتاز می گردد. کلیه خرید ها هر روز از ساعت 9 الی 11 صبح جمع آوری و ارسال می گردند چنانچه خرید پس از ساعت 11 انجام گیرد ارسال آن به روز بعد موکول می شود. همچنین در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ارسال انجام نگرفته و به اولین روز کاری پس از آن موکوی می گردد. مشتریان حومه شهر اصفهان نیز چنانچه متقاضی ارسال مرسوله خود با پیک موتوری باشند می توانند در هنگام خرید و در قسمت توضیحات قید نمایید تا مرسوله آنها پیک شود . لازم به ذکر است هزینه پیک در این شرایط به عهده مشتری می باشد.

پس از ارسال و دریافت کالا توسط مشتری چنانچه به یکی از دلایل زیر نیاز به عودت کالا باشد، مشتری بایستی شرایط آن را مطالعه نموده و سپس اقدام به عودت آن نماید. در این صورت کالا پس از تایید کارشناس فروش فقط قابل تعویض می باشد.


- مغایرت مشخصات یا ظاهر فیزیکی کالا با اطلاعات وب سایت

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا از آن استفاده نشده باشد و امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود.


- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش بازگردانده شود. لازم به ذکر است کالاهای دارای گارانتی و با در نظر گرفتن شرایط آن (عدم رطوبت - حرارات - نوسانات برق- مواد شیمیایی- ضربه- استفاده ناصحیح و تعمیر توسط افراد غیر مجاز) شامل این بند می باشند.


- انصراف از خرید

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، اگر سفارش ارسال نشده باشد بایستی هر چه سریعتر به واحد پشتیبانی اطلاع دهد و در غیر اینصورت حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) بوده و از آن استفاده نشده باشد، همچنین به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، توسط شخص مشتری و پس از هماهنگی لازم با واحد خدمات پس از فروش ارسال شود.


- آسییب دیدگی بر اثر حمل و نقل

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت جبران خواهد شد.


- شرایط گارانتی

کلیه کالاهای دارای گارانتی و با در نظر گرفتن شرایط آن (عدم رطوبت - حرارات - نوسانات برق- مواد شیمیایی- ضربه- استفاده ناصحیح و تعمیر توسط افراد غیر مجاز) شامل این بند می باشند. همچنین گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده و با واسطه سیپاس انجام می شود.

نکته: فقط کالاهای دارای هولوگرام سیپاس قابلیت مرجوعی و یا ضمانت را دارا می باشند.