هفت روز ضمانت بازگشت
ارسال رايگان به سراسر کشور با خرید بالای 50 هزار تومان
بهترين انتخاب,بهترين قيمت

راهنمای خرید

راهنمای خرید


1- ایجاد حساب کاربری در سایت
برای خرید در سایت سیپاس لازم است ابتدا یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنید . برای این منظور به قسمت عضویت سایت مراجعه کرده و با وارد نمودن مشخصات - آدرس - تلفن و پست الکترونیک خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید . سپس به پست الکترونیک خود مراجعه کرده ایمیل ارسالی سایت را تایید کنید تا حسابتان فعال شود. پس از آن وارد حساب خود شوید و خرید خود را آغاز نمایید. لازم به ذکر است پس از هر بار ورود به حساب کاربری خود می توانید با مراجعه به حساب کاربری من کلیه اطلاعات حساب خود را ویرایش نموده و همچنین کلیه سبدهای خرید خود را در هر وضعیتی از ارسال شده  یا نشده و یا برگشتی ها مشاهده نمایید.


2- انتخاب - جستجو و مقایسه کالا
برای انتخاب کالای خود از بخش منوها به دسته بندی کالای مربوطه مراجعه کرده و لیست کالاهای هر بخش را مشاهده نمایید. در این قسمت پس از انتخاب هر کالا می توانید خصوصیات - توضیحات و یا عکس های بیشتری از محصول را مشاهده کرده و یا با مراجعه به قسمت پایین صفحه محصولات مرتبط با این محصول را مشاهده کنید.
همچنین می توانید برای انتخاب آسان تر به بخش های پرفروش ترین ها - جدیدترین ها و برجسته ترین های سایت مراجعه کرده و ضمن مقایسه کالای مورد نظر با کالاهای این بخش ها خرید مطمئن تری را انجام دهید . همچنین اگر می خواهید خرید ارزان تری را تجربه کنید حتما بخش ویژه های سایت را همیشه دنبال کنید. 
برای  جستجوی کالای مورد نظر خود کافیست در قسمت جستجوی سایت قسمتی از نام کالای مورد نظر خود را نوشته و از نتایج جستوی سایت مورد مربوطه را انتخاب نمایید. در قسمت هایی که حجم کالاها زیاد است می توانید با مراجعه با قسمت تصحیح جستجو در سمت راست سایت این جستجو را با توجه به نیاز خود کوتاه تر کنید.
جهت مقایسه کالاها با یکدیگر کافیست پس از انتخاب هر کالا بر روی لینک مقایسه این محصول کلیک کرده و در نهایت با مراجعه به قسمت لیست مقایسه ها در بالای صفحه، محصولات انتخابی خود را با هم مقایسه کرده و در نهایت مورد انتخابی خود را به سبد خرید اضافه نمایید.


3- اضافه کردن کالا به سبد خرید
پس از انتخاب کالاهایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید. با هر بار مراجعه به سبد کالای خود می توانید هر تغییری را در خرید خود از جمله تغییر تعداد و یا رنگ کالا - اضافه کردن کالای جدید و یا حذف یک کالا انجام دهید. 


4- نهایی کردن خرید و حمل نقل
پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را تکمیل و نهایی کنید. برای این منظور ابتدا اگر کارت کوپن و یا کارت هدیه از سایت دریافت نموده اید کد آن را وارد کرده تا میزان تخفیف آن اعمال شود و در نهایت برروی تسویه حساب کلیک نمایید. در صفحه بعدی در قسمت اطلاعات صورت حساب اگر می خواهید فاکتور برای حساب قبلیتان ارسال شود صورت حساب خود را تایید کنید در غیر این صورت در قسمت آدرس جدید، آدرس صورت حساب جدید را وارد نموده و به مرحله بعدی یعنی اطلاعات آدرس وارد شوید.
در این قسمت می توانید آدرس محل ارسال خرید خود را انتخاب و یا آدرس جدیدی را جهت ارسال به آن مکان اضافه نمایید . پس از آن با توجه به آدرس محل ارسال گزینه های انتخابی قابل ارسال برای شما نمایان می شود. به صورت کلی برای ارسال سه گزینه وجود دارد: 1- ارسال رایگان (برای خریدهای بالای 50هزار تومان) 2- پست سفارشی (برای سایر مشتریان در کل ایران) 3- پست پیشتاز (برای سایر مشتریان در کل ایران). پس از انتخاب نوع ارسال چنانچه توضیحاتی مدنظرتان است در این قسمت وارد نمایید. لازم به ذکر است با انتخاب هر کدام از گزینه های پست پشتاز و یا سفارشی هزینه آن مطابق تعرفه شرکت پست جمهوری اسلامی و مبلغ عنوان شده در سایت در فاکتور شما اضافه می شود.



5- 
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت در سایت هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است.
- چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.
 1- شماره 16 رقمی کارت : این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.
 2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم : برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3- کد CVV2 :  این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد. 
4- تاریخ انقضا : تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید. 

نکته : تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.


6- ارسال کالا

پس از تایید سفارش توسط شما وسپس مدیر سایت سبد کالای شما ارزیابی شده و در نهایت در صورت عدم وجود مشکلی در کل فرآیند خرید، سبد کالا به آدرس شما ارسال خواهد شد.